| 
   
16-18 листопада у Святогірську представниками КПНЗ "Донецький обласний дитячо-молодіжний центр" було проведено базовий тренінг за Програмою «Молодіжний працівник». Захід відбувся за підтримки Департаменту сім’ї, молоді та спорту Донецької облдержадміністрації. 
Мета тренінгу: сформувати в учасників основні теоретичні знання та практичні навички для реалізації регіональної молодіжної політики. 
Завдання тренінгу: 
  
- забезпечити учасників необхідним базовим рівнем для реалізації успішної молодіжної політики
 
- налагодити діалог між різними учасниками молодіжної політики;
 
- надати учасникам можливість створити власну ідентичність себе як молодіжного працівника.
 
 
  
  
Програма 3-денного базового тренінгу Програми Молодіжний Працівник складалося з 3-х навчальних модулів: 
Модуль 1. Молодіжна політика і молодіжна робота. Ключові теми: Хто така молодь? Що таке молодіжна політика? Дорожня карта реформування молодіжної політики в Україні. Участь молоді. Міжсекторний підхід. Молодіжна робота і молодіжна політика. Європейський підхід до молодіжної політики. 
Модуль 2. Громада і молодіжна робота в громаді. Ключові теми: Громада. Активізація громади. Молодіжна робота в громаді. Міжсекторний підхід. Участь молоді. 
Модуль 3. Компетенції молодіжного працівника. Ключові теми: Молодіжний працівник. Компетентнісний підхід. Компетенції молодіжного працівника. Портфоліо молодіжної роботи Ради Європи. 
Учасники тренінгу: лідери та активісти громадських та благодійних організацій, які працюють з молоддю (40 %); державні службовці, відповідальні за реалізацію молодіжної політики на місцевому та регіональному рівні (50 %); працівники інших організацій, залучених до роботи з молоддю незалежно від форми власності(10%). 
Під час тренінгу учасники мали можливість обмінятися досвідом та знайти партнерів для реалізації спільних проектів в молодіжній сфері, а також презентувати роботу своїх організації. 
За результатами тренінгу 18 фахівців з впровадження молодіжної політики в Донецькій області отримають Свідоцтва встановленого зразка. 
  
 
 
  |